Jag ber om ursäkt för att jag varit urusel på att besöka era sidor och kommentera era fina bilder ni lagt upp. Anledningen är att jag varit och är sjuk och har mycket lite ork över. Förhoppningsvis kommer man på måndag att finna ut vad det är som gör att jag mår så dåligt och har så dåliga blodvärden.

Dagen efter jag startade denna bloggen la jag beslag på nästa års 365-blogg addres för mig. Jag tänkte att vi tillsammans skulle göra en helsvensk fotoutmaning.

Därför vill jag ha förslag på olika teman vi skulle kunna ha med i nästa års fotoutmaningen som varar hela året. Jag vill INTE ha era förslag på denna sidan utan på nästa års 365-blogg. Addressen dit är 365foto2010.wordpress.com

Önskar Er ALLA en skön och trevlig helg!

I apologize that I have been lousy at that visit your sites and comment on your nice pictures you have uploaded. The reason is that I have been and are sick and have very little energy over. Hopefully on Monday they will find out what it is that makes me feel so bad.

The day after I started this blog, I putted my hands on a space for next year’s 365-blog. I thought we would make a swedish photo challenge.

Therefore I would like to have suggestions on topics we might have in next year’s photo challenge that lasts the entire year. I do not want your suggestions on this page, but on next year’s 365-blog. The address there is 365foto2010.wordpress.com

Wish you all a pleasant and nice weekend!

