landskapsbild

En bild från Ravlunda tagen söderut. ”Flasknosdelfinen” i horisonten är Stenshuvud, en nationalpark som är välbesökt. Det blir även bra bilder då man tar bilder med den i horisonten!

Det är inte precis rätt översättning eftersom environmental, enligt vad jag kommit fram till betyder Miljö (som adjektiv). Detta är dock en bild över den särskilda miljön som finns på Ravlundafältet ut över havet.

Slutligen, nu har jag ”bara” 200 bilder kvar! Alltid något att se framemot. Jag räknar med att jag ska klara utmaningen även om det kommer att bli tajt på slutet. Idag den 12 augusti återstår det 141 dagar till på detta året. Det innebär att lägger jag upp två bilder om dagen så är jag klar långt innan årets utgång.

Redan nu är det dags att anmäla sig till nästa års fotoutmaning. Vi behöver lite nya teman också. Jag fick som förslag av Julie att ni ska skriva in era egna teman som förslag. Tillsammans bör vi få ihop 365 teman då! Någon som har något annat förslag?
Nästa år utmaning finns på 365foto2010.wordpress.com.

